Tuesday, April 7, 2009

friday kan rehat panjang...

mahapkan aku tajuk entry tuh. tah hapa2 je kan sukati aku nak tulis. janji isi dlm paham dah laa uols. ni cerita ari jumahats. pegi sat kt jusco permas jaya.


saje je jln2 cuci mata. miss I nak ke body shop beli brg2 dia. aku ni kalo org nak bli aku akan otometik beli gak. payah btol laa kan. camne nak buat nih?

tp sambil tu kt bodyshop aku dpt free eye makeover. syiok...syiok hikhik. tp gambo adalah tak ada utk ditayang disini. sb tu laa gamaknye aku beli kan. kesian dia dah mekap2 pastu tak bli.

pastu masuk ke dlm jusco lak nak cuci mata. haa cuci mata sgt pastu aku terrrrrrr beli gak baju. tak sengaja takpe kan hikhik. mek IT pun siap beli gak tuh walaupun.....hahaha. gilo kitorg nih.

pastu mkn kt SR. sekarang diorg ada buat promo RM9.90 utk meal tp bergantung pd minggu2 promo.


haaa time ni laa yg aku dok amik gambo diorg dah tampal tu. aku pun gatal tnye adik yg amik order tu kalo aku nak bli dr set rm15 tu bleh tak. dia kata takleh sb dah ada promo lain. hmm by right diorg kna laa buang promo tu dr menu meja tu kan. nnt org lain nak bli plak apa yg ada kt situ. mestikah aku komplen lagi?


hahaha udah udah laaa. kesian kt SR tu asik aku je yg komplen.


order set menu yg lain . aku ngan miss I mkn tonyam kung, mek IT mkn spagheti chicken yg mana last2 aku yg langsaikan. ujung2 tomyam tu terbengkalai je pas udang dia aku dah bedal.

dah lah tu jer aku tatau nak tulis apa.


10 comments:

ASMT said...

wahhh!! sedapnya udang galah dlm tomyam.
CikTipah..saya nak tumpang bertanya, kalau saya nampak nampak sedap je udang tu, ..then saya pun cakap la nak jalok ambong udang galah tu? betul tak ayat gittew?

peninnn peninn....

linn said...

uikkkkssss...ayat tu salah tu dan sila jgn pakai utk semua org ok. tp kalo uols nak ckp kt cik bibah tu ok jerrr. kompem punyelah! tak caya tanye dia hiks.

ASMT said...

lamakk salah ka? ishh
tapiiiii ni cik bibah laa suh tanya...

*me tengok kiri kanan, kiri kanan..terus pengsannnn...

linn said...

bibah tu wat ayat salah laa. tp kot laa dia ajar utk uols sorang tak tau laa kot kan :p.

bibahhhh!!! wahwahwahhhh... tu haaa ASMT dah pensan tu. sila wat CPR. opssss....

Adam said...

uiii! sedap2

linn said...

haa sedap2. kalo free lg sedap tau dakjaat. hiks.

adibah said...

Patutlah aku tersedak2 time makan biskut IKO tadi..

Linn,

Sesungguhnya, aku anak Minang..bukan anak Jawa. Sekian. Terima kasih.

linn said...

perghhhh...mkn biskut IKO. biskut yg berserat tinggi dan berharga tinggi sesuai utk uols yg mengawal permakanan atas nasihat pakar kesihatan peribadi. tak mampu mek nak membelinye.

adibah said...

pakar kesihatan peribadi itu hanyalah pinjaman sahaja uols.. bila dah nyampah@bosan dia tengok diet aku.. berlalulah dia..

linn said...

yg berlalu tu khidmat nasihat dia je kan? hikhikhik paham2. lama mana lah kan nak berdiet2 bagai ni.