Monday, April 27, 2009

entry yg meleleh air mata

aku kenal ayu ni dah lama gak. dulu kami sama2 keje kt sama dept kt ofis di subang tuh, gaduh2 pasal keje, gurau2 semua sampai laa ayu benti.

tp pas benti dia still jenguk2 gak kt ofis lama tuh. pastu mcm lama takda pastu muncul balik (mcm biskut laa ko nih) sampai laa satu hari aku dgr berita ttg kehilangan ibu kesayangannye. sejak mula kenal lg aku dah tau camne rapatnye ayu ngan ibunye. sedih sgt dgr tp aku harus tak dpt gambakan kesedihan dia pd waktu tu. itu kisah pada waktu itulah.

pg td bukak blog dia dan tgk entry dia pg ni.


dan rupanye arini adalah tarikh pemergian ibu ayu. alfatihah utk allahyarhamah. sila ke blog dia utk kisah seterusnya.

btul kata dia, hanya org yg pernah hilang je dpt rasa camne perasaan itu. org lain mungkin akan rasa sedih sama tp tak sama dgn yg merasainya.

sabar ye yu.


p/s : aku nak balik minggu ni nak jumpa mak abah kt kampung.

8 comments:

NouroulSuhaimi said...

yer betol..
jadi sementara dorang ada ni, kita kena hargai sepenuhnya, kan?

linn said...

kan? kan?

adibah said...

"hanya org yg pernah hilang je dpt rasa camne perasaan itu. org lain mungkin akan rasa sedih sama tp tak sama dgn yg merasainya."

enough said.

*nanges

linn said...

......

*speechless.

ASMT said...

takziah kepada pn ayu. semoga kerahmatanNya sentiasa bersama arwah tersayang.

*tetiba terasa sgt sgt nak balik pcb...

linn said...

amin....

Ayu Jaffar said...

selagi ada peluang dpt jumpa org tua kta...baliklah! aku cuma terlambat sehari je....& sampai sekarang hanya doa mampu kuberikan utk mak & kenangan yg tak kan padam sampai bila2

ko tau kan camne aku dgn arwah, aku syg ko na :p errrkk syg yaya jugak!!!! hurmmm faza sekali la...

Ayu Jaffar said...

tima kaseh juga pd teman2 yg doakan arwah ibu saya ye....
~ amin ~