Friday, April 10, 2009

nonton wayang

pas selesai keje mengilat meja ari sabtu tu aku pergi menonton wayang. lama giler tak tgk wayang. last sekali tgk upin dan ipin tu kot.

tp sblm tu singgah jusco permas dulu utk ngamik geng menonton.


ni muka penat bekerja keras kt opis. cuma sempat salin baju je. mcm hapa tah.


kitorg ke city square sb dah lama gile tak ke sana. sambil jln2pegi ke cineplex dia. dan spt biasa (biasa ke) org ramai gilo kalo kt sini. tak tau laa apsal. maybe sb ruang legar dia yg sempit kot.


amik 2 cerita sekaligus. hajat dihati nak marathon tp geng menonton kena balik awal. takpe takpe kang lenkali tgk cite lg.


cite yg ditengok ialah ini:


dan ini :


takyah laa review sb semua org pun dah review kan.

4 comments:

adibah said...

Aku tau.. aku tau...

Ko mesti nangis teresak2 dan mengesat idung dengan tissue masa nengok Talentime kan? kan? kan? kan? Hiks!

linn said...

tettttttttttt!!!! salah! sesuatu yg magic kan sb aku lansung tak nangis. mungkin hati dah keras???

hati keras takpe jgn keras hati :D.

ASMT said...

lama giler tak tgk wayang. last sekali tgk upin dan ipin tu kot<--- bila baca statement ni, rasa sedey nak terjun longkang je kat opis ni, kalau upin and ipin tu dah lama giler, saya last tengok wayang masa kursus kat INTAN tahun 1998..ni lama apa lak? uwaaaa uwaaaaaaaaaaaa

linn said...

pehhhh...doploh tahun tak tgk wayang? biar betul. sesekali ajak laa laling uols tu tgk wayang. asik deting pokok ketapang jerr, ubah port laa plak kan.