Thursday, April 16, 2009

bersiaran dari kl sentral

course aku dah selesai kol 5.30 td dan sekarang aku bersiaran lansung dari kl sentral.

bukan dari stabak yea kang nnt asik2 minum stabak kang smpai tak mampu bli hembeg kan nok kan? carik tempat lain utk membolehkan aku bli hembeg nih. apa kena mengena hembeg dlm ini hal? hahaha.



ni haa signature dishes dr kedai yg korang pun tau kan.

tren aku mlm ni kol 9.30 dan maybe sampai dlm kol 6.00 kt jb. tp takpe sb amik tpt tidur so aku leh tido dgn selesa walaupun org kata goyang2. aku janji ada bantal dan bleh baring dah ok dah.

cite pasal course ni later aku story laa.


4 comments:

adibah said...

Nok..

Sikret resepi pun mahal nok..!!!!! Handbag?? apakah handbag ittew???

linn said...

yelah...mkn tempat murah sket baru leh simpan duit bli hembeg. mek tak mamfu bli hembeg semboniah itteww katanye! hiks.

Ayu Jaffar said...

nk balik dh kak!!!! tak berpoya2 ke kt kl :p

laaaaa aku bz lah sgtla! tak tau ko kt sini. kalo tak sanggup aku mencemar duli jumpa ko ....

linn said...

tak sempat poya laa yu. kena masuk opis jumaat sb bnyk keje nak kena buat. nanges aku rasa tak cukup masa. nak exam lg!