Sunday, September 28, 2008

17 jam tanpa henti

huh..tajuk tak boleh belah. apa tah yg tanpa henti tu kan.

takdelah..ini cerita smlm aku nih. pg2 aku dah ke kedai kak noni serang dia pasal baju. sib baik siap gak baju aku. tp cm biasa laaa...tak mengikut spec yg aku suh buat. besar pulak tu (ke aku dah kurus???). tp aku amik jek sb malas nak suh dia alter. buatnye lepas raya baru siap tak naya je.


pastu aku gerak gi kelas. full day dari kol 8 smpai 7 mlm. kelas pg tu ramai sb campur dgn batch2 lain.


sampai ke petang tinggal kami 3 orang. lepas sejam tinggal aku berdua campur lecturer lg sorang sb yg sorang lg nk catch flight balik awal.

petangnya kitorang diberikan juadah utk berbuka posa. alaaa...lauk2 biasa jer. kalo hari biasa mmg kami diberikan tea break 2 kali ngan lunch utk kelas yg kami attend. we pay for that tau.

balik kelas mcm biasa aku kena wat retail therapy. gi parkson amik voucher & sambar sket2, gi jusco abiskan voucher yg dpt aritu dan ngan gi giant...pun aku ada voucher. huh....ni namanye sesi memperabis voucher dan duit kan.

aku kuar giant setelah penat dihalau oleh mereka2 disana. ada gak terfikir nak jenguk tesco beli brg kuih yg takde kt giant. lgpun tesco tutup kol 2.00 pg kan. tp disebabkan kaki aku dah lotih terpaksa tekan minyak balik umah.



antara yg dpt ku sambar. hmm...cuma ada satu jek tshirt utk aku. yg lelain utk mom, dad, nieces & nephew ngan barang2 umah jek. bil letrik tu sambar kt post box yea...

:D


2 comments:

adibah said...

uols sambar pakai pukat tunda ke? begitu merryah sekals! haiyoo.. gigih sungguh..! untuk mek takda kah uols? huhu

linn said...

uols pun nak ke? plastik dia je ada laa nak? nak?

ehhh..sapa kata plastik tak bagus. gi tesco dpt mata green point tawww.