Tuesday, September 9, 2008

budak sekolah kembali

yeay...aku dah register semula!

hehe...tetiba excited lak sb register sekolah. bukan register sebenarnye, tp dok collect module & books. tp compare ngan previous semester, buku2 kali ni sangat kurang lerr. i need to buy another utk references. kopak2. tp takpelah...demi menimba ilmu kan.

sabtu aritu aku kuar umah amik these books from sekolah. dpd dok umah pening kepala, aku pun jln lerr kan. punye laa ramai kt uni tu ngan keta parking smpai keluar2. according to the pengarah aritu ialah 1st day undergrads student start their classes n hari pengambilan modul bg postgrads. patut laa ramai semcm. ingat ada apa laa kan.


aku dpt 2 books, 2 module + 1 buku & modul disekalikan. tgh rajin dok menyelak2 ni tu yg suka sgt tuh. hmm...jgn hangat2 tahi ayam memula suka sok2 malas dah lerr kan hiksss.

result aku tak keluar lg nih. tp carry marks can do laa kot. harap2 dpt warna2 yg berterbangan gituh kan. Aminnnn....

2 comments:

adibah said...

All the best uols! Mudah2an "kita" semua berjaya menempuh alam part-time study ni, InsyaAllah.

linn said...

itulah...kita semua buleh! aminn..