Saturday, September 13, 2008

tah hapa2

mcm2 org kt dunia ni dgn macam2 perangai kan. ada yg baik tu baik betul, ada yg so-so lah, ada yg jahat nak mampus dan mcm2 lg.

dah berapa kurun aku idup dah jumpa berapa ramai jenis manusia. lebih2 lg dlm dunia pekerjaan ni. walaupun aku ni introvert tp aku ni observer. dan kebanyakan yg kata hati aku kata tu almost betul.

hmm balik pada subjek, wat masa ni aku dah jumpa few peeps yg baik dgn aku bersebab. aku ni sangat berkepentingan kot kan. tp aku kena sentiasa take a very good precaution and very careful with this kind of people.

tp kadang2 pening laa kan dgn diorg nih.

i need a vacation!!!

lambatnye january.


*************************

semlm aku received a call. cmni bunyinye :-


org tu : linn, u dah dpt ke bla...bla...bla..bla...

aku : dah dpt last week lg...bla bla bok bek bok bek...


org tu : ok laa kalo tu. hmm..cmne keje?

aku : boleh laaa....tp susah sikit sekarang sb *************.


org tu : laa..kan i dah bnyk kali ckp. kalo ada apa2 tu call je. i will help u mana2 yg boleh. next time feel free to call me ok? i tanak pot pet pot pet bok bek bok bek.....ingat tu. lgpun jgn takut lerr... i wil not tutttttttttttttttttttttttttt......


aku : hehe ok i will. tq anyway.


sebenarnya ************ yg aku maksudkan tu adalah benda lain tp org yg call tu dah misinterpret ingatkan benda lain heheh.

kenapa aku blog bout this?

sukati aku laaa!


**********************************

minggu ni my college jadik acting boss kt ofis. aritu aku gi ofis satu lg sb ada few docs yg perlukan tandatangan dia. wahhh....jadik boss sekarang kan hiksss.


tgk meja dia. dah nak lawan meja aku dah nih. tp meja dia lg penuh laaa...

Mr N or also known as uncle pen ni boleh naik dr jawatan dia sekarang. tp itulah... tuttttttttttttttttt.


bnyk yg perlu dicensored sb dah ramai org kt ofis ni baca blog aku.

kann?

No comments: