Thursday, September 18, 2008

flying colors?

wah...berangan gilo!

takde maknanye ok.

opss...tetiba takde salam takde apa terus kata cmtu yea. nih nak bgtau nih. aku nyer result exam last sem dah keluar. takdenye flying colors pun. biasa2 jer. dan as usual tak achieve my target sikit pun. target aku apa? selalunye i expect the unexpected. tp yg ni mmg very the unexpectedtest gituh! hikss perosak bahasa sungguh.

my result for IT is better than OB. i was like..what ??? OB boleh dpt segitu je? haiyoooh. mmg laa tak cukup baca tp aku rasa gorengan utk OB lg bagus dr IT masa jwp aritu. tp maybe gak org yg tanda paper OB expect high standard of answer which is...aku ni tak high standard laa yek? hikhikhik.. sodeh den dengo...

sodih gak sb GPA pun tambah seciput je than the last semester. tulah...pandai sgt ambil paper sikit konon. dah takleh score dah nyesal. sesal kemudian tiada berguna kan.

apapun...alhamdulillah laa aku lulus dan boleh sambung.

semester ni kena sungguh2 lg.

chaiyo! chaiyo!

2 comments:

adibah said...

Tahniah uols.. dah dapat result. Salah sorang lecturer mek ada berpesan, masa MBA ni.. yang pentingnya u have to sustain! don't give up. just go along and continue the journey. berjuang hingga ke akhir destinasi. bukan mudah menyusun tangga ke angkasa, bukan mudah mengubah mimpi jadi realiti, apa pun jua... (apa aku merepek ni labu...!)

Good luck for this coming semester uols!

linn said...

yes uols. spt yg uols penah ckp...good luck utk 'kita' semua katanye!!!