Saturday, September 20, 2008

nasi dagang power

semlm petang aku tak masak atau gi bazar ramadan sb aku dah order nasi dagang dari ummifirzanah. nasi ni yg masak her mom in-law. nasi dagang pure nih!


tokey nasik dtg dlm kol 2 lebih kot nganto nasik.


anak2 ummi yg 2 org ni pun dok tolong nganto nasik petang smlm. ada org kata muka depa ni seacuan ngan abi dia, ala lak yg kata muka sejibik ngan ummi dia. hmmm..pada aku tiga2 ada muka parents diorg. dah husband & wife kan mesti la turun ke anak2.


ni haa tokey tgh kira duit didpn orang akaun. tokey ngan org akaun ni ada family related. apsal diorg ada yg tak pakai uniform? oohh...diorg membawa satu lg badan didlm badannya. preggy laaa!!!

ari senin insyaAllah ada nasik kerabu lak. hmm bestnye nasik kerabu. aku kan dah penah rasa testimonial nasik kerabu diorg dulu.


ni haa nasik dia. of coz laa dah di pack tp asing kt other plastic laaa. ikan siap dgn telur sebijik lagi. kt kedai mana nak dpt siap ada telur bagai nih.


gambar ni aku amik b4 berbuka, lambat lg nak buka. tu yg tak tunjuk apa isi dlmnya. masa berbuka dah lupa nak snap dah heheh.

:)

5 comments:

ita.itu said...

hi linn..sdpnye nasik dagang tuh..salam kenal ye

adibah said...

Uols,

ummi ni yang kita gi open hse raya umah dia dulu tu ye?

kirim salam yek..

linn said...

ita.itu:
salam ita. tulah..sedap nasi tuh.

sept11:
bukan laa uols. yg kita pegi tu org akaun tu. tp diorg mmg sedara-mara.

Anonymous said...

wah kak linn..promot baik gitu..hiks.. tq.. mak mertua kiter ler buat bukan my mum...

linn said...

laaa ye kerr. hishhh...sapa laa yg salah bg info nih. nnt kena edit semula ni hehe.