Sunday, September 21, 2008

cerita sesat dan berbuka puasa

ptg td aku gi berbuka kt austins hill golf resort. invitation from our vendor sebenarnye. aku gi ngan miss I & her doter. yg cite lawaknye aku siap leh sesat ok nak ke sana. aku nih mana lerr tau tempat2 golf resort tu semua. yg aku cari usahakan masa aku mula2 transfer ke jb ialah tempat dimana letaknye shopping complex kt sini. tanya mana shopping complex yg aku tak tau? sure tau punyalah. kalo tanye hotel ke apa ke mmg tak berapa tau unless tempat tu btol2 kt tepi jln.

dah magrib tp masih dok kt traffic light tmn molek

ohh...melalut lak. back pada cite sesat tu...miss I nyer doter, yana baru tahun satu sekolah. tp dia dok belajar posa dan belum penah tinggal. dan aku lak bwk keta siap masuk salah jalan pun ada. member ni dah gelisah takleh nak buka posa on time. siap laa dia sound "asyik2 telefon je, sampainya tidak". hahah...lawak gila laa si yana tu. aku ngan miss I of koz laa kena dok gayut kt tipun sb dah sosat. yg bestnye lagi aku nyer prepaid dah takde. (thanks to astro yg suka tinggal mesin je jwp tipon smpai lebur kredit aku rm20+!).


food kt sana boooleh lah pada aku. tp not bad gak choices of foods. ada ikan terubuk lagi. aku ni hantu terubuk tp dah dpn org ramai takdelah aku mkn mcm kt umah. wat sogan den ajo. so aku mkn ala2 malu hikss.


hah...ambik ko ala2 malu katanye. penuh sepinggan malu ke hapa hehehe. ni baru first round ni. tp kalo gi majlis2 ni mmg takleh nak sumbat bnyk laa. kalo gi ngan member mabe bleh kan sb borak2, gelak2, keji2, rilek2 dan sebagainya dulu.

miss I dtg bujang ngan doter, mek IT ngan hubi. anum ada tp dia dok table lain sb dia dah smpai awal. ni tgh ngumpat haku laa kot ni siap gelak2 bagai. aku tak pasan lak apa yg diorg borakkan.


ni jer gambo food yg aku sempat nak snap. yg lain nan adooo.

sapa2 berminat nak try kt sini ni ada promotion nih. murah kan?

click kt gambar for details.

:)

No comments: