Monday, September 15, 2008

sebab takleh tido

aku semlm tido kol 6 pagi ok!

gilo takleh tido jer. nak buat entry pun dah takde idea dah. last2 main games sampai sahur, pas subuh baru leh tido.

sudahnye aku bgn kol 11.30 pagi. PAGi ok...belum tghari lg tu.

mlm ni pun dah jam 12.30 tp mata aku masih beso buntang lg.

ni semua gara2 :-

aku dok wat kuih raya hiksss.

ni namanye crystal ball

smlm start lewat abis dlm kol 8 mlm cmtu. tp mlm ni aku gatai sgt buat dua adunan kuih kunun tak cukup laa kan. kol 11.00 mlm td baru aku leh mandi.


ni lak oat fingers

penat ooooo. pasai itu laa kot aku susah nak tido. sb penat tak ilang lg. aku nak tgu next week sb cuti hari sabtu tp takut kelas start dah.

tp mlm ni kol 1 nak try gak tido. susah aku cmni kalo masa tido dah lari.


2 comments:

Anonymous said...

wah dah siap wat kueh raya ek...wat byk2..thn ni kena wat open house arr....

linn said...

bleh jerr...tp dtg kt umah kg laa yea. umah kt sini takde simpan kuih raya. kalo korang dtg gak jwbnye bg kopok ngan air sejuk je, nak??

(ciri2 kedekut ditunjukkan disitu heheh)