Monday, September 8, 2008

ke kipmart

jumaat aritu aku gi ikut mek IT gi kipmart masai. dia nak cari tudung sarimah utk mak dia. ada yea nama tudung gitu? aku pun tak tau ok. jahil sket bab2 kain, tudung bawal 1,2, tenggiri, kekek dan sebagainye nih. yg aku tau nampak berkenan, beli & pakai je. jenis apa tu belakang kira.

minah ni kalo merempit melampau ok. korang yg kata seram / takut tgk aku bwk keta tu, kalo minah ni double dr aku dia nye melampau ok. gambo ni ala2 slow sb amik kt traffic light.




aku beli ketupat palas kt kipmart nih. ada pulak org yg menjual. gambar seperti biasa klik kt blog satu lg. tp arini aku lom upload lg laa sb dok save dlm laptop.

ohhh...bila laaa maxis nak dtg umah aku ni. nak kena komplen lagi dan lagi laa diorg nih. service leceh tp payment nak cepat je.


No comments: