Friday, September 5, 2008

harap maklum

aku ada beberapa entry pending.
tp cuma nak kabo it will be late sebab modem kt umah rosak!!!

gila ok apa tah yg aku buat sampai rosak modem.

kata maxis our vendor will come to your house within 3 days gituh.

sangat pincangnya hidup aku tanpa internet dirumah.

jaga ko maxis...hari2 akan ku follow up.

sib baik sekolah aku tak start lg...

oh..back to blogging...i will update during lunch hour or during masa senggang dan bila aku tgh boring2 pas wat keje nnt (harap2 boss2 aku tak baca blog ni fuhhh).

tp esok weekend kan?

aduhhh...pening kepala.


2 comments:

adibah said...

gila ok apa tah yg aku buat sampai rosak modem. <-- mek ala2 tau jer...!! ahaks!


*caaaaabbbuuttttttt!!!!! (beli tiket AirAsia gi Kuching sekarang jugak!)

linn said...

well...heloooo

tu nak ngutuk mek yg ala2 suchi ni laa tuh. ciss sungguh. to be exact..bukan modem yg rosak yea uols, tp adapter dia. apa yg iols buat ngan adapter??? sila jwp....

*gigih berblogging from cc ni occay! kenot tahan laaa