Sunday, September 21, 2008

yesterday's assignments

assignment aku nak raya2 ni apa aja laa kan. dok wat kuih raya laa.

dpt buat 2 jenis jer smlm - biskut sarang semut (must have) and tart nenas. tart cuma dpt separuh adunan je sb jem dia tak cukup. aku gatai dok makan separuh dari nenas tu laa aritu, konon takut bnyk sgt kang tak abis, yg half lg buat air nenas. sudahnye dpt laa separuh je. nnt kalo ada masa buat lg laaa. ada ke masa?

biskut sarang semut

tart nenas. abaikan jem dia yg buruk tu. aku main hamtam saja labuuuu

ok, sesiapa nak order kuih leh laa contact aku kt no. : 012-3******. hahaha...sempat sgt ke ko nak menerima order. takde maknanya. aku buat kuih utk makan sendiri jerr. lom ada intent utk bg kt org atau buatkan utk org (bisnes laa tu).

nantilah kalo aku nak bukak bisnes korang order yea?

hikss


4 comments:

Ad said...

tak pernah melihat tart pesyen begini..terngin plak nak coba

linn said...

ad

ni pesen org malas sebenarnye. guna acuan semperit tu, pump dlm papercup & buh jem. abis cite.

adibah said...

Alangkah untungnya diriku innew jika diberi sebalang kuih raya uols ittew.. sedekah kepada anak yatim piatu ni berkat uols...

linn said...

uols...

anak yatim piatu kalo umur 12 tahun ke bawah tu takpe laa jugak. uols kan dah berumur 53 tahun, so mmg tak sesuai utk dibagi occay!

tp kalo balang kuihnye sajork mungkin boleh!

hiksss