Sunday, September 28, 2008

assignment

today's assignment aku buat cupcakes.


dok refer resipi dari buku atas tu haaa. aku mmg ada beli few books pasal baking & cooking dan yg ni yg paling simple yet the rasa pun sgt sedap! huh..puji diri sendiri nih. tp serius...sedap ok. gi laa try kalo tak caya.


aku buat 2 jenis jer..vanilla & chocolate. so ada 498 recipe lg aku lom try hahaha.

vanilla tu ada filling strawberi dlm dia. haaa yg tu aku pandai2 bubuh. ye laa kang plain sgt pulak isi perut dia.


beso2 gabak kan. aku carik papercup yg kecik dan cantik sket pun takde ok kt tesco. smlm kt giant, jusco semua aku carik pun nan ado. hmm...kot2 ada org2 johor yg terbaca blog aku ni tau kt mana ada kedai jual peralatan kuih ni let me know ok. kt hypermarket tu mmg aku tak rasa ada.

decoration dia aku buat esok je kt kg. takut kang aku bwk2 balik cair lak icing dia. dah laa nak singah2 dulu nih. takpe...sok leh deco ramai2. nnt aku amik gambo yea.

dah 11.30 tp aku tak ngantuk. another round of cake/cookies lg ni nampaknya.

:D


No comments: