Monday, September 29, 2008

balik kampung

gilo tak aku tak tido semalaman. mmg laa kata nak buat satu round kuih tp acah je. sekalinye mmg takleh tido dan kol 3 aku terhegeh2 wat kuih tart lagi. kol 7.00 pagi td baru siap bakar.

pastu aku mandi2 dan take a nap jap. ni pun jaga sb my sis call suh beli itu ini. tp ok lahh..mata aku pun dah fresh dah ni.

so kpd uols semua selamat beraya yea. mcm yg aku ckp aritu, aku tak rasa leh update masa kt kampung, tp akan ku usahakan. blogger tegar harus merebut peluang yg ada gitu kan hikss.

jom balik kampung...

2 comments:

adibah said...

Have a safe journey, bebeh. Kirim salam kat family ye..

linn said...

uols, dah balik baru mek boleh baca msg ini.

tp takpe, aritu dah ckp kt mak kwn2 kim salam. tu dah kira including uols gak laa kan hiksss.