Sunday, September 7, 2008

nkotb dan zaman dolu2

kenal tak dgn NKOTB? the gen Y people mesti tak kenal kan. matilah menunjukkan kertu di dalam blog sendiri.

aku ni dulu membesar dgn NKOTB. oh...sebelum tuh. had a chat ngan mek IT sebelum ni pasal sekolah dolu2. rupa2nye her sis dulu ada same batch ngan aku. same age lg. (yup mek IT is wayyyyyy much much more younger than me). tp aku takleh nak ingat kakak dia yg itu. yg aku ingat the other kakak yg same batch ngan my sis. aku ni dulu sekolah kt kg je. takde laa pi asrama penuh ke asmara penuh ke. budak2 biasa jer.

and dlm story mory kitorg tu kami pun setuju ok dgn statement budak2 kelas sains 1 & 2 kt sekolah very the skima. ramai yg kenal depa tu tp depa tu ramai yg tak kenal org. keje depa study, buku, library & discussion all the times.

walaupun aku termasuk dlm kelas tu tp sebenarnya aku adalah the black sheep among diorg. sapa antara diorg yg pernah kena tahan sb kain singat, stokin pendek etc kalo bukan aku. bukan nak kata aku tak study, tp boring gile ok dok kt org2 yg cmtu. (ampun kt classmates aku kalo diorg baca blog ni. apa kabar korang?? hiksss). sebab itulah kwn2 aku masa sekolah bukan dpd kelas yg sama & juga kwn2 adik aku. so kalo kelas dah tak sama, subjek pun beza, maknanya bukan study lerr yg kitorg sekalu perkatakan kan. tp takde laa nak kata aku tak kawan ngan classmates. tp cuba tnya sapa2 yg aku still contact smpai sekarang? jwpnnya tiada, gituh.

so..masa sekolah2 dulu NKOTB mmg laa sgt2 femes. aku ngan geng2 time tuh pun sgt laa gile sama ini group. boleh tak aku ada paper spm kot time tu tp sibuk nak tgk konsert diorg kt tv. siap kena marah ngan mak aku pun ada. lagu2 diorg mcm step by step, tonight dan mcm2 lagi laa menjadik halwa telinga aku masa tu. kira nkotb di hati laa senang ckp.

fav aku dolu2 ialah joey (alaaa budak sekolah mmg cmtu lah! maybe bukan pangai budak science 1 sekolah aku je kot) kan?? sekarang joey masih hensem seperti dulu walaupun dah menjadi bapak org. hikssss

cite ni terkeluar sb aku accidently tgk this show apa tah namanya dgn channel E! ptg td. this group dah buat reunion semula dan dah merakamkan single diorg yg terbaru berjudul summertime. nnt kalo aku free aku post gambo diorg ngan lagu serta lirik2 semua yea.

dari kiri..joey, jon, donny, jordan dan danny

lalallalala.....


2 comments:

adibah said...

MasyaAllah uols...

Lama bebeno dah tak nengok muka dema ni ye.. Mek pun minat giler kat mereka ini..ala2 sama macam mek minat 4U2C dulu.. (psst..psstt.. sebelum KRU occay!)

Uols ada tak file dema? File yang bercoverkan muka mereka yang comel2 ittew. Uols minat Joey ye??? Iols dulew2 minat giler kat Jordan
occay..!


Lalalalalala tonite.. lalalalala tonite..! :-)

linn said...

ohooo....kantoi minat 4u2c ropenye hikssss.

file tu mek pun ada uols. file kertas kan beli kt mana yea masa tuh. ngan poster2 bagai. mak aku dah pening tgk masa tu heheh..