Sunday, September 7, 2008

hi semua....

kalo weekend ni excess ke blog aku sgt lah slow kan. nampak sgt korang tgk blog aku during office hour. haaa...takde keje yea? nak SCL tak? hikssss...gitulah kalo org HR. (tp sendiri pun bih kurang jek heheh).

owh...i am now in the cc. takleh ok tak update blog aku nih. cmne nak berpendapatan kalo malas cenggini. eh...bukan malas lerr..modem kt umah aku kan prob. bnyk entry yg masih pending nih.

blogger yg tegar akan mengepost entry bila2 masa je yea. aku sebenarnya mcm ala2 nak gi starbucks dok lepak smbil berblog, tp bulan2 posa ni apa kes lak dok lepak starbucks kan. sia2 je kena tangkap.

cc kt sini penuh ngan students. kawasan umah aku berdekatan ngan politeknik jb, so...diorg dok wat assignment kt sini ni. bagus gak. tenang sket lah. compare mcm sesetgh cc yg penuh ngan budak2 main games. bising dan memekakkan telinga.

no pics utk entry kali ni. ni pun aku mengisi masa senggang b4 pergi ke bazar. mulanya ingat nak masak. tp disebabkan takde lauk kt dlm freezer (alasan ni), so terpaksa kuar beli makan terus.

selamat berbuka!

No comments: