Tuesday, September 16, 2008

jom holiday!!!!

aritu aku dok blog pasal nak sgt gi holiday kan.

petang td cik wanie text aku pasal airasia dok wat promo lg - rm0.90, rm 9.00 dan rm 49.90. booking dari 15 to 28 sept utk perjalanan 6 jan to 31 jul next year.


wahhh...perlu ke aku amik promo ni? aritu diorg offer yg free tu aku tak amik sb ada lg satu trip lom pegi lg. hmm..kena diskas ngan member2 laa utk gi bercuti. indonesia lagi? mungkin tidak kot. pening mak aku jap2 gi indo, jap2 gi indo. tp itu semua tatau lg laa. aku gi sana for bisnes okeh! heheh.

hmm... nak gi mana yea ?

4 comments:

adibah said...

lets uols!

sementara kita semua berkesempatan berjalan2 ni..

Anonymous said...

pegi kak linn.. jgn x pegi..klu p indon lagi leh kem telekung..ari tu x dapek...sementara masih solo ni makan angin puas2.. kang dah berpinak cm kiter ni susah sket..lagi2 klu de 'handbag'.. penat nk berdokong jer..

linn said...

sept_11 :

ittew leww noks. mek ala2 verangan nak ke pinggiran laut leww pulak. phuket atau bali? wat say u?


anon :

mmg nak pegi lg pun tp istilah kim2 tu tak dapek den nak nolong eh. dolu2 sb dok amik kiriman org lerr brg sendiri takde. takpe...nt den beli brg bnyk2 korang beli je dari aku yea. rega sgt berpatutan apa. kan namanye bisnes. tak gitu?

adibah said...

noks,

mek setuju noks.. asalkan pinggiran laut gittew..