Thursday, September 4, 2008

aktiviti hari merdeka

salah satu sebab utama aku takberblog dr kampung ialah kerana 4 orang askar semuanya ada di umah. so kalo aku ke atau sapa2 je buka laptop akan diserang oleh mereka. (kecuali ayah diorg jer diorg tak berani). memula tu boleh laa katanye nak main sesama kan. pas beberapa minit kang, sorang nak main itu lah, sorang nak inilah, tak pun semua nak guna laptop itulah, takmo dah main yg ni dan lain2 lagi. masa tu mula la kelepuk sana kelepuk sini, cubit sana cubit sini dan uweekkk sana dan sini. tu lerr yg malas tuh.

tengahari tu diorg ajak gi jln2 ke carrefour. tp busan lah carrefour je .aku bg cadangan ke BP mall dan leh lerr singgah di pacific utk beli brg2 dapur. so serta merta mereka berempat akan kata ok punyelah.

lucky my sis ikut. kalo suh aku handle empat2 ni mau fensan. ni pun berpegangan sb dipaksa. kalo tak takleh main games kt situh. ugut tuh!

anak sapo lah ni. haziq & fatin sekarang. montel kan? dr belakang dah nampak. hikssss.

kakak alia

haziq peace

haaa ni diorg main tut-tut train namanye. ada games corner baru kt situ. main train. kakak takmo naik lak train tu. so depa bertiga je main2 pusing2. kalo bg aku, aku pun takmo. hikss.



pastu diorg main menda tah ni. diorg berempat jer.

kakak ngan haziq

fatin ngan shasha


ada satu corner tu pun ada games. tp sebab token machine rosak so diorg frust takleh nak main. so diorg kata nak beli brg nenek laa pulak. (fuhh...selamat pitih disitu).

tp sampai dk pacific tu ada pulak menatang nih. so kakak ngan farin lak nak naik.



4 beradik ni dok excited



dah puas main baru lerr diorg nak masuk troli. tak semua leh masuk lerr kan.


troli penuh ngan barang & budak, so kena amik bakul extra.

tp selamat gak kan letak diorg dlm troli. takde lerr nak capai itu masuk bakul terus ke kaunter. kita leh control diorg dpd pegi ke toys dept. hehehehe.

kol 4 petang cmtu baru balik ke umah. gambo takde. sb aku drive time tuh.

No comments: