Wednesday, September 3, 2008

sayang?

received a call from a woman.

katanya "nak ckp dgn boss atau assistant boss".

since the boss is not around, aku lerrr yg mengangkat call tu kan.

ehhh...tak tak. that lady did mentioned my name to the receptionist.

means memang purposely nak ckp ngan aku lerr tu. (mana tau nama aku nih? femes sgt kah?? wahhh...perasan disini)

panjangnyer intro aku kan.

hikssss.

ceritanye...katanye....

"pot pet pot pet...bok bek bok bek.......sipolan sipolan"

" betul ker kt syarikat *(#&@(#@!@ ni panggilan mesra antara kakitangan ialah 'sayang'?"

pastu tut***********************

(censored laa kan. mana leh cite).

hmmm.....camne tuh?

2 comments:

adibah said...

Wah.. sensasi dan terkini uols..! Uols, kalo nak bantuan mek untuk menjawab soalan2 gittew, silalah ya.. mek sedia membantu.. maklumlah.. banyak dah "makan garam" sampai tinggi darah uols..!

Nanti mek kring! kring! Jaaawwaablaahhhhh! :-)

linn said...

haiyooooooohhhh

uols jgn speku occay. bukan ai lerr yg dimaksudkan itu. ai dicari utk menyelesaikan masalah katanye.

iskk...jatuh reputasi aku disini.

hiksssss.