Monday, October 13, 2008

appraisal

bz...bz...

dah bulan oktober ni kan. kalo kt ofis dah hujung2 tahun ni kena buat 2 benda yg bakal memecahkan kepala.

appraisal dan budget!

wat masa ni aku masih dok wat appraisal lg or kalo kt company kitorang panggil performance review. sama je tu pun kan.


penuh meja aku dok tgk2 balik td mana2 yg perlu. kena submit ke hq awal bulan 11.

tak tau laa tahun ni cmne plak corak aku nyer markah. dah laa takde boss. ohh..untuk yg tak tau tu, kitorang ni mmg takde bos (branch manager) since julai lg. kalo yg ada pun manager dipinjamkan dari branch lain yg akan dtg twice a week. org plak lain2. cmne laa diorg nak judge kitorang nanti ntah.


huh nampak tak anak panah merah tu. aku wish sgt tempat tu bertanda. hiksss. salary adjustment tuh beb. bila laa nak dpt gaji ribu riban ni haa.

iskk...mcm tak bersyukur pulak dah. syukur tu mmg dah syukur, tp kalo dpt lebih lg...alhamdulillah.

harap2 ada laa bonus tahun ni dan adjustment tahun dpn.

aminnnn...


note : weyyy...ummifirzanah, mek IT sudah2 laa tu bertenggek kt blog aku. sila siapkan form utk staff korang tu semua cpat. ehh..mek IT takde staff laa. lu tolong wat gua nye laa soh. bleh?


2 comments:

NouroulSuhaimi said...

waaa... harus ko berdoa dpt salary adjustment yang bagus2... amin...

linn said...

yezzzahh...lama woo dah tak dpt adjustment. aminnn