Thursday, October 9, 2008

sabar

1. a fren ask me favour about something. no big deal beb! of koz aku leh tolong. maybe esok atau lusa aku come back to u bergantung pada tutttttttttt ok. sabarrrr tau.

2. lewat petang smlm, a fren told me about her prob yg very the complicated. kesian ceritanye. tp aku cuma leh dgr dan bg kata2 nasihat dan pandangan. hope everything will be ok nanti yea. maybe it will take quite a long time tp bersabarlah!

3. a fren yg lain pun cerita pasal dirinya. pun utk dia...bersabarlah.

4. jam 12.00 aku masuk ym, ada fren still online. aku tegur tp dia takmo reply semula. mungkin sb kelaseran yg aku tak sengajakan tempohari. takpe...org marah kena bg tempoh masa bertenang kan. kesian aku. tp takpelah....sabarrrrr.

5. it almost 4am and i'm still awake. td tido dari 9+ ke 12.00 td takleh kira ok. ni sume gara2 nak kena siapkan keje laa ni. td 2ND bos dtg visit and sok dia nak report nih. kesian aku. sabar aja.

6. sok pg ada meeting with the 2nd bos tu. tak tau agenda apa sb dia dtg mengejut. kesian aku. tp nak sabar ke? eh...kenalah. kot2 sok kena dush dush dush kt meeting kan. hiksss.


SABARRR...


4 comments:

ita.itu said...

oh sok2 ok la tu kwn ko tuh..laser2 ok apa..hehe

linn said...

haaa...kan? sesekali melaser itu perlu sgt kan? hiksss

adibah said...

uols,

asyik orang tu jer yang melaser, sekali sekala apa salahnya uols yang melaser kan...! Mrasa! hiksss..!

linn said...

ohoo..ramai yg sokong aku melaser. yeayyyyy...

hiksss.

opsss..dah dah...arini ai nak jadik gadis sopan santun yg ckp lemah lembut gituh!