Wednesday, October 22, 2008

cerita semalam part 2

korang penah tgk tak cite supernatural ni tak?

memula dulu aku sangat ingin nonton cite ni sb hero2 dia the 2 bros tu kan hensem2. tp disebabkan cite ni ada unsur2 yg tak diingini (read : hantu dan alam2 roh), so aku lupakan je hasrat murni aku nak tgk. ko hensem cmne pun tp kalo belakon cite antu tadak feel laa aku nak tgk. gitu!


tp disebabkan cite ini laa semalam, pas tgk csi tu, aku masuk tido. boleh plak dlm tido terbwk2 cite supernatural ni. kalo dlm mimpi tu jumpa hero2 hensem dia takpe laa gak. tp jumpa antu2 nyer. wah..wah... melampo sungguh. padahal aku tak tgk nih.

tp sib baik laa aku bleh tido dan tak terjaga. kalo aku terjaga, confirm aku takleh tido balik semalaman. yea..yea muka aku nampak brutal, samseng gitu kan tp cite2 gini ni mmg aku sangat pantang ler. pantang dgr dan pantang tgk. sekarang ni kira dah ok gak laa aku leh duduk sorang. dulu2 jgn harap aku nak tinggal sorang2 dlm umah. feelnye mcm supernatural ada disekeliling aku jer.

iskk...

kenapa aku salahkan cite ni?

alaa...mmg sb cite ni punye pasal laaa aku termimpi2 taww!!!


16 comments:

adibah said...

cerita hari nie dibawa ke besok..heheheheh

Larikkk!!!

adibah said...

len kali.. sebelum tidoq basuh kaki cheq....!

Redbloodsnow said...

wakakaka...tuh die...kan dh terbawa² dlm alam mmpi. camne entah leh termmpi² padahal pas nengok citer CSI..ekekeke

pssttt...CSI citer fav zie taw..lalalala :P

adibah said...

uols,

uols telah di tag. sila ke blog iols occay! :-)

NouroulSuhaimi said...

apa niii... ala2 cam takot je nii.. harus berani... tido dlm gelap ke cerah ni???

linn said...

sept11,

kaki dan semua yg patut dibasuh semua dah dibasuh ocay!

linn said...

redbloodsnow,

itulah pasal zie. akak pun tatau cmne leh termimpi2 tuh hikss. best kan cite csi.

linn said...

cokolat,

tido kejap terang kejap gelap. depends on mood gituh.

chronicles of angelzz said...

ayooo i ska sngat tgk cter tue merembess jer tgk hero dier...
klaw mimpi dtg segala mak nenek hantu i imagine jer 2 beradik tue dtg tolong wahhh class gtew ;]

Anonymous said...

Cita tu best aper...cerita seram dan pelakon hemsem mak suka taw....tak miss nyer....

linn said...

COA,
hero dia mmg merembes tp kalo i tgk antu dia lg merembes tak ingat. merembes sb serem hehe

linn said...

mala,
ko pun tau aku penakut sejak azali. tak leh nak wat apa...

Anonymous said...

harapkn beso je badan tp pnakut..
ape da... best pe cite tu rugi x tngok hero pn hencem2 x tido mlm d buat nye...

linn said...

pretty women,
sblm tu bio aku gelak puas2 dulu leh?

wakakakakakakakaka (gelak guling2 nih).

ermm...cop2 nak tau cite tak. rasia ni. ada sorang tu kan, ala budak opis aku gak. dia kalo kt umah kalo nak ke toilet pun mintak laki teman ko. takut cenggitu sekali ko. sapa tah tu kan. pastu suka kata org penakut.

*gelak balik (tanpa henti2)

Sepet said...

sebelom tido bace doa...
huhuhu!!
tp kalo bace doa...
kalo ade jugak tu..
mknenye.....
antu tu xpaham bahse..hehe!!

linn said...

zack_u
mcmnye dah baca...ehh..tak baca..eh..baca laa.

btol2 mesti antu tu yg tak paham bahse.