Friday, October 10, 2008

ole-ole

ada opismate baru balik dari utara semenanjung/selatan thailand. org raya kt kg, dia raya kt siam. kelass ko!

tp yg syok dia belikan ole2 utk kitorang kt opis ni.

antara makanan yg dia bwk balik :

baulu?

salak, asam jawa dan dodol? alaa aku tatau nama laa tp tau mkn jer

org2 dr kelantan, padang besar mungkin tak heran dgn foods tu, tp utk org2 johor ni ada stgh tu mmg tak penah tgk ok. nak mkn pun mcm takut2.

sib baik aku dah penah tgk benda2 ni semua.

dan bekas potpouri/aromatheraphy candle yg cantik ini.


tp aku dpt idea bernas. instead of letak gegula kt dlm tupperware tak cun, aku pindahkan ke bekas ini.

haaa kan dah cantik. gegula tu adalah utk sapa2 yg masuk bilik aku dan dok kt dpn tu ok, bukan utk aku bedal sorang dan menaikkan kadar glucosa dlm darah. kurangkan gula dalam minuman dan pengambilan harian anda plissssss...

(owh...tp aku sedey dah takleh nak mkn gula2 white rabbit dan lobster. baru je aku campakkan ke dlm tong smpah aritu).

apapun, thanks yea. lenlali pegi lg leh beli lg!

No comments: