Saturday, October 11, 2008

library

i'm blogging from the university's library.


suppose ada kelas arini from 8 to 7, tp ada 2 kelas kensel lak. so pas abis kelas kol 11, aku nyer group pun sume balik sb ada hal masing2. tp aku ada sedikit perasaan RAJIN plak nak study sambil mencari bahan wat assignment. huh..bravo! bravo!

tp baru je baca tak smpai satu page, aku dah ala2 selow sket.

cisss..brengsek banget ini.

kan aku penah kata dulu, aku bukan library type nyer person yg leh mentelaah kt dlm sini. sgt laa bnyk anasir2 luaran dan dalaman yg mengganggu (alasankah?).

sudahnye aku bukak laptop dan bukak blog. fuhh...rasa relief sket. boleh gitu? hikssss.

hmmm...the zon kt sebelah tu mcm dah memanggil2 aku jer.

kejap yea zon, bg aku sejam dua lagi. nanti ai jumpa yu.

:D

4 comments:

NouroulSuhaimi said...

uishhh... tak aci ni... ini namanya mencuri2 blogging... notty ko ek?

adibah said...

gigihnya uols!! chaiyo! chaiyo! chaiyo!

linn said...

cokolat,

blogging kt library takpe. univ. menggalakkan.

*sendiri buat rules

linn said...

sept11,

gigih kan? abis tu mlm asik tido awal jerr.