Saturday, October 4, 2008

text hari raya

2 hari sebelum raya aku dah dpt text raya dari my frens. ada tu masa aku blum bangun tido lagik.

dan text ni berterusan sehinggalah ke hari raya. harap2nye semua aku dah balas lah. (walaupun balas guna recycle dari org yg hantar kt aku sebelumnye opsssss).

tahun ni text yg paling hanjss aku terima daripada si jusoh ni laa. (jusoh atau soh tu bukan nama org yea tp panggilan samseng utk mereka2 yg tertentu including mek IT pun aku panggil soh gak. bukan ah soh aaaa).


hanjs sgt kan!

2 comments:

Ash said...

hollaaaa....samat ari rayer...
mak aiii....byk nyer lauk pauk...nie dh t'lebih raye rnih..huhu ;P

bt wht-so-ever...samat hari rayer ;)

linn said...

iskk....mana pulak. biasa jer kan cmtu. cuma umah kitorg ni buat dlm qty yg kebabom punye hikss.

selamat ari raya ash. lenkali jenguk sini lg yea. ur blog skin tu very nice lerr.