Sunday, October 26, 2008

open house lagi dan lagi

ari jumaat aritu ciklan dan cikza wat open house.

since umah dibukak dari jam 12.00 tghari, kami pun serbu laa masa lunch time. lagipun jumaat kan masa break panjang dari biasa.

mari kita tgk entry bergambar.

antara menu yg ada ialah bolognese malaysian style. resipi kak shida ni kata tuan umah.


huiii....mcm magik je aku makan sikit? mmg pun ok!


tp tgk menu yg lain....

sambal udang, rendang, telur. means......nasik lemak arrrr....


dan pinggan aku :


:p

antara tetamu yg aku sempat nak snap.


oh...oh... apa nih? sesi tunjuk nasi dlm pinggan ke?


tudung cekelat tua, kak ida yg dah bersandar kekenyangan, tudung pepel anne pun dah kenyang sambil mkn kuih lite2, tudung cekelat dan yg muncung tu june yg dok makan. bayangkan june dok makan sebelum aku smpai lagi, sampai laaa kitorg2 dah nak balik dia masih mengunyah.


tp takpe, dia makan cmne pun badan tetap menten. menten kerr?????

hiksss. menten laa korang. aku jer saja mengspeku. tak caya tnya org lain.

oh...lupa lak. ni laa tuan umah cikza (mandai aku tukar nama) atau azza, husbeng nye nggak sempat disnap sb pegi solat jumaat.


terima kasih tuan umah for the lovely foods.


P/S : sorry to azam and ayied cuz takleh nak gi open house korang on sat and sunday. soh...lu kena bungkus lauk utk gua arrrr. kang selasa wa claim balik tau!!!!

3 comments:

adibah said...

oh...lupa lak. ni laa tuan umah cikza (mandai aku tukar nama) atau azza, husbeng nye nggak sempat disnap sb pegi solat jumaat. <-- noks... MOTIFFFF nak snap husbengnye??? aiyooohh!

*laaarrrriiiikkkkkkkkkk!!!

linn said...

haaaa....haaaa...jgn nak koner2 occay! ciklan tu (hubi azza) lg bnyk berurusan ngan mek di opis yea berbanding dia. mereka satu opis laa uols, cuma lain dept.

Anonymous said...

tq coz sudi gak dtg umah itew..
sory k klau layanan kureng mmuaskn tp yg perut kenyang.huhuhuhu