Sunday, October 19, 2008

entry 192

ini adalah entry yg ke 192.


what is so special 192? kalo uols pasan, aku nyer blog address, aku nyer email add semua ada 192. alaaa 192 tu adalah birth date aku lerr. aku lahir pada 19 februari gitu.

aku start blogging pada julai 8, 2008. bukan baru dgn dunia blog ni tp dulunya lebih suka membaca secara senyap2 je di blog2 peberet aku yg kt list tu. tah cmne on that day terbukak ati (wah bleh lak terbukak2 ati nak berblog yea) nak buat entry. now dah 4 months dah kan.

pasni aku harap aku akan terus berkarya (karya ke?) dan bleh berkwn dgn ramai lagi orang di dunia maya ini.

utk celebration entry ke 192, arini aku perlu menghadiri kelas finance kol 9 ni kang sb ganti kelas last week.

sesuaiiii....

2 comments:

NouroulSuhaimi said...

wahhh.. kebetulan ekk?? nasib 3d kalo 4d tu... muahahahah!!!

linn said...

apa yg kebetulan nok. dan yg 3d, 4d tuh.

sedikit blur plak aku arini. iskkkk.