Friday, October 17, 2008

old town white coffee

huh mencapap makanan lagi?

yezzzzzahhh. kalo tak suka leh totop mata occay!


arini jumaat kan lunch panjang. so aku ngan mek IT gi ke tesco seri alam lagi. last week pegi, this week pegi. aritu beli brg utk ofis pun aku pegi gak. huihhhhh......


tujuannye sb nak makan curry mee kt old town ni laa. lama gile tak makan. kihkihkih... aku semuanye lama gile kan. tah bila tah yg tak lama (owhh...lama gile gak aku tak lepak starbuck buat assignment. kena start nih).


we both makan benda yg sama. drink aku amik lime juice, mek IT amik white coffee.


bestnye...

6 comments:

NouroulSuhaimi said...

sedap curry mee dia? sgt2..... yummy!

linn said...

yupp...yummy sampai termimpi2 gituh!

hikksss.

Zuer said...

kat johor pun ada OTWC ker !!! hebat lah JB

linn said...

haiyohhhh...

jgnkan kt jb, kt kg iols di batu pahat ittew pun ada tawww. jgn memain ngan OTWC.

adibah said...

cikpah,

jom! lets lepak in KL.

linn said...

tu laa uols.

nnt laa, before ujung tahun nak kena lawat kl. takda tempat lepak baru kah uols?