Friday, October 24, 2008

majlis raya Hosp Penawar

hospital penawar johor ada buat majlis hari raya aritu.


diorg jemput 2 org rep from the company, and since aku kan takde boss dan kebanyakan hal2 hospital, medical dan sebagainye di bawah jagaan HR, so aku feel2 jadik boss membubuh nama sendiri dan mek IT ke majlis tu. sangat sesuai kan hehe.


majlis kt hotel selesa pasir gudang. lama woo tak gi ke hotel tu. dulu selalu gaduh2 ngan guard dia hikss.


depa dpt sponsor dr mana tah katanye bg baju kt kump koir diorg ni. baju songket bunga tabur kaler ijau pucuk pisang tuh dan satu lg blouse kaler pink bunga2 yg sgt santek. aku tak dpt nak ambik gambo yg baju pink sb malu nak ke dpn stage.


makanan yg dihidangkan ialah nasi minyak, ayam masak merah, dalca, ketupat, lemang, rendang, laksa dan kuih2. ohh...ada favour tupperware kecik dlm dia isi dodol (kot).


food dia so so and nothing to shout out. aku rasa hotel2 kt pasir gudang ni sejak dua menjak ni food depa semakin very the low quality laaa. apsal ek? (johor maa...mesti laa ada ek ek ek) chef yg bagus2 dah takde dah kt sini kot. pupus!


pinggan aku pun tak penuh mana. selalu tu berulang2.


opsss...tak syukur lak org dah jemput :D. ehh..aku kutuk hotel laa bukan hospital. hospital penawar masih lg still tip top servicenye sepadan dgn harganye. tp sesuai laaa kan. mana nak dpt kt spital lain kt sini.


thanks to hospital penawar for the invitation.

next year jgn lupa jemput lagi taww!!

hiks..

No comments: