Sunday, October 12, 2008

open house 2

pas kenyang, duduk2 dan gosip2 kt umah najib, sejam pastu kot aku bertolak ke 2nd open house.


umah kak shida ni kt kg pasir putih. walaupun nama nampak lain2 - tanjung puteri dan kg pasir putih, tp padahal umah depa ni sepelaung jer. sb tu aku kena make sure makanan dah turun btol baru leh ke umah kak shida.


ni lah muka tuan umah yg gumbira hikss. dulu masa ex-boss tak galakkan staff call us dgn panggilan nama or kakak or abg, aku panggil kak shida ni maam. sampai sekarang pun panggil gak ikut pada mood aku. dia ni jiran aku kt opis. apa yg aku wat kt bilik dia leh dgr, same goes to her (kalo kuat laa). sb tu kalo aku bukak lagu aku kena slow2. tp yg takleh kontrol selalunye aku memekak membebel kt org2 tertentu by phone mesti dia dgr gak. (ehh..aku membebel ke? taklah...ai baekkkk, ckp sopan santunnnn sgt tawww).


sampai je kt umah kak shida ujan turun dgn lebatnye. serupa gak tahun lepas masa aku sampai je ujan lebat. ratu hujan kah? hiksss. kata tuan umah ujan rahmat tu. aminn.


siap pasang balai tuh. ramai gile jemputan mem nih. dia pulak leh keje pagi tuh. katanye dia buat sikit2 dulu yg lain disetelkan oleh anak2 daranya. oh..kak shida ada 2 org anak dara yg umur 19, 17 tahun taww. yg lain masih diparas2 akil baligh lagi.


bnyk food dihidangkan. ada nasik tomato + ayam merah + kurma daging, laksa, spaghetti bolognese, roti jala + kari, kek batik, kek cokelat, brownies, buah2 and kuih muih. plus air sejuk dan panas sekali.

aku kan feel2 makan sikit, cuma amik nasik dan roti jala. sikit kunun, bnyk gak nih heheh.


tak lama pun lepak umah dia sb pastu ramai lg org dtg. so beredar lerr aku balik. balik kerr??? hikss.

thanks tuan umah. selamat hari raya!



No comments: