Wednesday, October 22, 2008

cerita semalam

semalam aku berniat untuk siapkan satu assignment law.

tp cerita2 kt tv betul2 tak boleh belah.

kol 9.00 smpai 10 mlm :


latest season kt tv msia. cite ni aku lom tgk lagi so kena laa tengok. mana leh miss.


kol 10.00 smpai 11.00 mlm:

iye2 je aku tunggu ingatkan betul latest season sb yg kt ntv7 aku takleh follow sgt. sekali season 2 daa yg kuar. cittt. tp tetap tgk gak.


kol 11.00 mlm smpai 12.00 mlm :


season 3 ke 4 ek, dah tgk dah tp tgk gak lg. suka tgk the hotties dlm cite ni hikss.


kol 12.00 mlm sampai kol 1.00 pagi :


cycle 2 punye. pun tgk gak. patutnye cite ni kol 8, tp sb aku tertido dah miss. so kol 12.00 ada rerun.


kol 1.00 a.m. sampai kol 2.00 a.m :


latest season kt axn. ni patutnye siar kol 10, tp sb kol 1o aku tgk greys, so tpaksa tunggu kol 1 punye.


kan sgt penuh kan?

abis tu camne aku nak wat assignment?

tp...niat tu dah ada. dah kira baik laa tu kan.

;)

6 comments:

adibah said...

cerita semalam dibawa kehari nie !!!!

Redbloodsnow said...

whoaaa!!!! Akak marathon ker citer² tuh sume..adehhh!!! tdo spai kol 2am ker??? adoiiiyaaaa..

zie dulu x pnah misz tgk citer desperate housewife...but diz new season die main aher giler arr :(

bile ek siaran ulangan citer neh yek :( selalunyer dulu ari sabtu kol 2 ptg arr...skrg dh bubah dh siaran ulangan die :( sedihnyerrrr :(

NouroulSuhaimi said...

cessss... curik daging ko ni!!!

linn said...

sept11,

yes smlm ke arini, arini ke esok dan seterusnye..

linn said...

redbloodsnow,

btol zie. marathon tanpa henti tuh hehe.

DH ulangan dia ari jumaat kalo tak salah. weekend pun ada. alaaa..yg ni bukan new season pun. diorg dah penah main dah. tp kan fav show katanye. harus taknak miss kan ;).

linn said...

cokolat,

harus laa nok. kalo tak takda laa alasan buat assignment kt opis. oppssss...pecah lobang lak.