Saturday, October 25, 2008

jariku bengkak

seperti yang dijangka, jari aku bengkak arini.


isk isk...dah laa ada kelas plak. hmm mmg laa aku leh jln tp jln aku of koz laa tak sama mcm biasa. aku terpaksa naikkan ibu jari aku so that dia tak sakit sb pijak lantai laa kan. cisss....cmne aku nak pakai heels cmni?

aku try amik gambo pun asik tak jadik jer. blur2.

harap2 esok dah surut laa kan.


p/s 1 : entry aku arini, esok dan senin adalah autopublish. so aku tak sempat nak singgah kt blog2 yg lain. nnt ari selasa aku qada yea!

p/s 2 : aku nak ke somban tgk anak buah ni. kwn2 kt kl kang kalo free calling2 eh. leh lepak2. ada ati lg tuh tak padan jari dah jadik gajah :p


4 comments:

Zuer said...

nie kenr gout yek? banyak sangat protein kat badan cik tipah nie!!! makan lagi seeeefooot...kannn !!!

linn said...

laaaa....ada plak gout.

ni hasil berpencak silat ketwok masa nak jatuh tu laaa. ni mesti tak baca entry sebelum ni ni yea!

adibah said...

Baby,

Lain kali tu hati2 okay. Mata tu pandang ler bila jalan. Yew ni buat Ai risau je. U take care of urself okay. :-)

linn said...

wahhh....sangat gediks bunyinye. sabo laaa...seminggu je, bukannye lama. jgn biasakan panggil2 org cmtu kt semua org taw noks :p.