Monday, October 27, 2008

supplier?

aritu masa aku pegi jusco tu...

dok jln2 sambil mata melilau2 laa kan nak carik barang. aku dok stop kt 3rd floor kot time tu. tetiba aku nampak satu pempuan ni jln ke arah yg bertentangan dgn aku. kita kan kalo org lalu ke selisih mesti laa kadang tu tertengok dia kan.

tp yg lebih membuatkan aku tertengok lelebih kt dia ialah sebab penampilan dia. age maybe dlm 30s kot, badan agak plum tp takde laa gemuk. dia punya boobs very the sangat. baju lak pakai t-top dgn leher yg agak luas. nampak laa lurah2 gelinciran dia. dan yg paling aku terkesima ialah tag yg dia pakai.

dia bubuh betul2 kt tgh2 boobs yg da bomb tu dan tulisan kt tag tu ialah supplier.

supplier apa kah?

hiksss.



opssss...ada disclaimer :

disebabkan entry ini ada unsur2 18sx dan terpaksa diratedkan pulak kang, so tiada gambar disertakan. sila gunakan kebijaksanaan anda untuk membayangkan apa yg distorikan disini. time kasih.... :p

7 comments:

Tijah said...

alaaaaa...stressnye aku bile ko suh bayangkan sindri. oh yer!! aku jugak penah snap gamba lurah bontot org. tapi laki aku dah delete...tak senonoh katanya. ceh!!! aku baru ingat nak post n3 tu....

Zuer said...

ermmm n3 yang berunsur 18 Sx...tak bak untuk bebudak umur 18 tahun kebawah.!!!! kak dib...kak ja...kak putu...jgn nak perasan plak yek...hheheheh...larikkk

Redbloodsnow said...

boobs's milk supplier kowt..wakakakaka..wakakaka
adehhh...jaat seyy mulut zie..kahkahkah

:D

linn said...

kj
mesti ko amik yg baeekkk punya kan sb tu hubi delete tuh hik. rugi2.

linn said...

zuer

zuer ni cukup 18 tak ni? dgr cite baru 17 tahun stgh jer. btol ka?

linn said...

redbloodsnow,

uhuk..uhukkk...sib baek zie dah tolong sebutkan. takyah nak explain lanjut dah hikhikhik..

Zuer said...

isss...cik tipah nie...jagn bagi tau orang ler !!!! segan...muda lagi? aduhhhhh