Wednesday, October 15, 2008

books, please...

uols semua, i'm looking for this two books :-

1) economic :



2) Law :
(takmo tulih nama dia kang coursemates aku jumpa blog ni kang. so aku buh gambo sajork)

nak mintak tolong ni kot2 uols ada sapa2 ke yg penah amik mba yg nak jual buku ni, ke atau masa jln2 kt kedai buku kot2 terjumpa laa kan, korang bgtau aku yea.

seluruh johor aku dah jelajah tp tak jumpa pun buku tu. ehh...mcm tipu je. tak..tak...bukan seluruh johor, seluruh jb jer. kedai buku popular, badan book store, mph, harris, mana je laa kedai yg aku tak carik. kt mph dan kino online pun nan adoo.

tolonggg!!!!!

sumbangan anda adalah amat dihargai.

tima kasih....


4 comments:

eedany said...

hi linn...

dah surf kat internet ke?

hopefully dpt lah buku tu kan...

:)

linn said...

dah carik pun takde gak. kt amazon ada laa yg economic tu tp nnt lama plak bleh dpt kang.

tulah..harap2 leh laa dpt cepat. semester pendek je ni.

adibah said...

noks,

mek rasa meremang bulu roma nak komen... gittew!!!!

insurance belum topup nak ngomen..! hahahahaha

linn said...

awas uols!

nasib baik tak topap lagi. kalo tak....