Thursday, October 16, 2008

"sihat" foods

ini adalah senarai makanan yg aku bedal kelmarin :


PAGI :


makan nasik lemak pak aji kt taman pasir putih ittew setelah berbulan2 tak dapat merasa. kedai dia cuma jual nasik lemak dan roti canai je occay. nasik lemak pun cuma ada satu lauk je iaitu telur mata kerbau. tp since wife dia nye masakan very the powerful dan PR pak aji yg very the, ramai ok pelanggan dia hari2.


TENGAHARI :


over kan pepagi makan nasik lemak, tghari pun makan nasik gak. makan kt kompleks pusat bandar lauk kari ayam ngan sayur je.


PETANG:


balik2 umah ada plak org jual askrim dok melepak sambil menjual kt tempat parking aku. wahh..perasan parking aku nih hikss. tp mmg selalu aku park kt situ dan org2 kt blok aku pun tau. lepas suh org askrim tu ke dpn sikit, aku park, kuar keta dan terus ke dia. dia pun mcm ala2 saspen gak laaa apsal minah ni nak serang kan. tp aku sebenarnya takde laa melampo nak serang, cuma mengorder satu askrim roti hiksss. fuhhh...syiok ooo lama tak makan askrim ni. ada perisa vanila. kalo dpt coklat kan lg syiok.


DINNER :

aku skip dinner sb dah makan askrim roti tuh. kununnye laa kan ...tetapi.....


SUPPER :


hah ko. siap ada supper lagik. kol 12 mlm masa aku balik dari discussion dan wat assignment menggelupur carik makanan. sib baik laa mcdonald 24 hours.

hmm..mmg takleh diamalkan permakanan yg mcm ni kan. takpe kot sesekali buat keje gilo.

hiksss


4 comments:

Anonymous said...

Apa pun bedal jer ler selagi boleh .makan.... tapi bila kau nak buat resepi baru haaaa.....aku nak try la...

Anonymous said...

patut la kembang semangkuk je...
rupe2 nye kuat mkan. X pe la mkan slagi bleh mkan....huhuhuhu
jgn mare hah!!

linn said...

norlitasda
ko dah terai ke semua resipi yg aku bg? nnt2 laa ek. aku nye mood lom mari lg. masih raya lg ni weh hehe.

linn said...

pretty women:
hanjeng sgt statement ko kan tp awas!!! aku bukan kembang semangkuk ok. bermangkuk2 pun ni. sila check mata anda plissss....