Friday, October 31, 2008

ika's engagement

ika from the office dah engage last holiday, 27th.


majlis secara kecil2an diadakan di umah makpaknye di mersing, johor. ye ke kecil2an? tp aku mandai2 je kan. tah2 besar2an kot. maklum laaa anak bongsu dia nih. lupa laa nak tanya dia beso ke kecik ke.

aku tak dpt attend sb pegi ke seremban ngan omak aku laa kan. takpelah..sok kawin insyaAllah kena pegi hehe. so gambar2 yg kt sini separuh daripadanye courtesy of ika's hp camera. professional photog nyer pics lom ada lg.

antara hantaran dari ika untuk kudin.


ika yg dimekap oleh mak andam yg baya2 mak dia katanye. pandai makcik tu mekap kan. kalo mak andam yg veteran2 ni selalu agak over dia nyer mekap aku tgk. tp makcik ni very the up-to-date. ika yg tak penah mekap ni pun naik je seri dan berubah wajah setelah dicalit2 oleh makcik tu.
since aku tak dpt tgk lagi gambo prof. fotographer, aku paksa ika pose2 tulis untuk amik gambo cincin tunangnye. motif tulis2 di atas kaca? dah siap amik gambo baru aku perasan bleyyy???


dan tak lupa 1 full bag of favour from the family.


and some cakes yg sooooo yummylicious!


selamat bertunang!!!


4 comments:

adibah said...

when is ur turn noks? hiks!

linn said...

my turn? next year laaa nok!

adibah said...

next year noks? wah.. bestnya.. MA dah propose ya noks? Congratulations..! Alhamdulillah..


*larik pelan2.. biar tuan umah tak perasan.. ;-)

linn said...

woi woi...bila lak mengomen kali kedua nih. kurang hasam loe!!