Friday, October 24, 2008

tragedi di siang hari

cerita ni masih hot lg tawww. baru je beberapa jam td berlaku.

kisahnye gini.

td ptg aku pegi public bank kt masai tu sb nak bank in duit. gila pegi jejauh kan padahal leh je transfer dr maybank2u tu. tp takpelah...benda dah lepas. barang yg lepas jgn dikenang, kata org tua2.

sampai sana, aku park dpn maybank je sb nak withdraw duit sekali. lgpun PB tu cuma beberapa tapak je dari situ. so pas abis urusan kt maybank, ke PB dan abis laa aku pun gerak la balik ke ke keta.

dlm pala ni dok pikir macam2 benda laa, tp still aku leh tgk keta ada ke tak. sedang aku dok catwalk ke arah keta tu sambil berpikiran tu, tetiba......

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kedebekkkkkkk

oh..or should i say..

KEBOOMMMMMM
(melampo gile effect cenggini hikhik)


takde angin, takde ribut, takde org tolak bleh plak sekor anak gajah nak terjatuh kt tpt parking keta. jatuh lak bebetul kt belakang sebijik keta yg baru nak reverse. mesti tuan keta tu diserang panic attack sb tetiba aku jatuh kt situ. mesti gak dia heran cmne aku lom reverse minah ni dah jatuh.



apa pun lantak dia laa. yg penting aku ni dah nak terduduk kt situ. dan agak lawak sb aku leh pura2 tak nampak semua org dan sambung menten catwalk semula. tp masalahnye ibu jari kiri aku ni terkehel laa plak. maybe sb dia nak menahan badan daripada jatuh mcm nangka busuk td.

sib baik gak laa kan jari jer. kalo kena ankle kompem aku takleh jln mcm aritu kena masa main futsal. at least kaki kanan leh laa tekan minyak lg.

tp...adooiii....

berdenyut2 ooooo ibu jari aku.

kompem sok bengkak.


4 comments:

Tijah said...

cemane tuh?? sila buat gambarajah!!!

linn said...

owhh...cukup laa tgk gambar hiasan je kakjah oi. tak feminin lerrr nak wat gambarajah jatuh bedebub..

adibah said...

Uols,

Biar kaki bengkak uols.. jangan hati bengkak.. Len kali, sila berhati-hati di jalan raya ye..

Agaknya sama jer perasaan macam mek jatuh kat TGV KLCC bertahun yang lalu tu ye noks? Ekekeke

linn said...

biar kaki bengkak katanye?

huihhh...seksa uols nak pakai selipar. berchenta sangat. kaki bengkak leh menyebabkan hati bengkak juge gituh.