Wednesday, October 8, 2008

denial

owhh...ramainye yg speku ttg post aku yg nih esp bebudak ofis. hmm...ramai rupanye yg baca blog tanpa pengetahuan. tp tetiba kuar blue test ni semua dok tanye.

hiksss...

alaa korang nih...

aku ni kan...single mingle lagi okehhh, bopren pun nan ado, no string attached kata omputih . dan lagi aku takde buat sebarang hubungan sexual dgn mana2 lelaki pun lately. ohh..lately kerr? adakah sebelum ini pernah??? hahaha jgn nak speku lagi.

tak pernah
ok!

jadinye....adalah dimaklumkan yang blue test yg positive tu bukannye kepunyaan aku. ianye kepunyaan seorang wanita lain. tp mintak mahap laa, aku takleh reveal sapa punye sb yg empunya diri sebenarnye takmo expose sampai laa doktor dah confirmkan nanti baru dia bgtau. (kpd yg kenal laa yea..yg tak kenal takpe..baca jer hikss).

tp sonok kan kalo dpt keputusan cmtu. nanti one day, kalo aku punye akan ku hebahkan disini gak.

tunggu....


note : uols...next year kan?


4 comments:

Tijah said...

sape jahat molot speku centu tuh?? akak pun speku gak mula2mya...tapi akak speku tester tu..kalu tak kak bed, misti kak senduk punyer. wakakakaka...

adibah said...

uols,

sampai hati mereka meng"speku" uols yang suci murni pemeringkatan dua kali ni..

next year? this year tak sempat ke? ekekekkeke.

linn said...

kak jah,

jgn kakjah speku kakbed atau kak senduk. kang dia mencari2 jantan utk menjadi bapanye payah semua org. dah laa taste mereka sekarang merbahaya sgt bg isteri2 org!!!

linn said...

sept11,

motif ada pemeringkatan 2 kali? sesuatu disitu yea hikss.