Tuesday, March 24, 2009

ada tetamu

last week masa dok bersihkan ofis, maknab jumpa sekor burung ni kt pintu dpn opis.

tgk2 burung ni cedera kt kepak dia rupanye. dia panggil laa bebudak kt dlm ni utk tolong. dlm ramai2 kt opis ni cuma ada 2 org je yg bersifat kebinatangan berani nak pegang burung ni. yg lain adalah tidak.


yelah ko. bila terlepas sket bleh lak burung tu mcm ala2 nak terbang tak terbang. harus laa aku pun takut. aku cuma dok dlm bilik dan tutup pintu so that burung tu tak sesat ke dlm. bila dah di tangkap baru lerr aku berani kuar dan amik gambo.


suhaila from acc dept bwk burung ni balik utk dirawat. bleh plak kan. kalo aku dah terfikir nak goreng jerr. tp bleh ke dimakan jenis natang ni haaa?

gilo btol. semua nak dimakan. hahaha.

8 comments:

suezen said...

x berani nk pegang...huhuhuhu

NouroulSuhaimi said...

takot ok kalo akupun..
gelis!
kucenpun aku takot nak pegang nok...

linn said...

suezen,
tulah...menatang tu bergerak kan.

linn said...

cokolat,
kucin kalo meleser2 aku jentik tinga dia. mcm kucin abah aku takot btol diorg kalo aku balik kg hahaha.

Anonymous said...

hebat tul opis awak nih..ada pokok ceri, ada burung, selalu ada makan makan....ada post kosong tak situ? post penangkap burung pun takpe hehe

linn said...

mana de post kosong. post guard ada lerr kot hehehe.

eh..ehh...ASMT sudah kembali laaa. mana pegi lama tak muncul nih? pegi bertapa yea?

Ayu Jaffar said...

ala no nie,
sume haiwan ko takut kan

betul betl betul :p

linn said...

hahaha. ko kan...pecah lobang taw!