Monday, March 30, 2009

korang tutup lampu tak?

aku abis kelas ari sabtu aritu then pegi terapi minda lg, sampai2 umah dah kol 7+p.m.

then mandi2, solat, buat apa yg patut kol 8.15 aku dah tutup lampu umah uols. gigih sgt kan?

sebenarnye bukan gigh pun, cuma kang aku dah mls nak bangun kalo dah lama duduk. kan best kalo lampu ada remote control kan?


pastu dlm gelap aku still bukak tv. mana bleh kalo gelap terus. tgk AF laaa kunun. last2 AF tgk aku. dan kempen padamkan lampu selama sejam tu bertukar menjadi berejam2. bagus kan aku? bnyk tenaga dah dijimatkan :D.

eh..sapa kuar AF haaa?

6 comments:

adibah said...

mana bleh kalo gelap terus<--- takut ler tu..!! ekekekeke.

Aku pun bukak tv, on laptop. Romentik beb!!

ASMT said...

tesco pun tak amik bahagian tutup lampu, tunggu gak kat dlm tesco tengok dorang nak tutup lampu ker tak kul 8.30 tu? tapi hampa hehe

suezen said...

hehe......tutup lampu berjam2...bgs bgs...

eddie dewanaga said...

gua balik rumah my mom kat skudai...
diorang pun tutup lampu, infact, the whole neighbours around dok bergelap, relax2 kat luar... cina, melayu, india...

linn said...

adibah,
takut menda. mek dah verani sekarang taw. ehh ehh tp ada iklan cite apa tah kt estro yg tajuk dia "mata aku nampak hantu" ke hapa laa. bih kurang gitu lah. mcm siot je kan iklan tu. benci!!!

ASMT,
nak suh tesco tutup lampu kena suh org kuar laa. tak pasal2 kang ada yg bwk brg lebih lak kang. rugi laa diorg.

linn said...

suezen,
kite kena ikut seruan. membanteras global warming!! hikhik.

eddie,
laaa..lepak2 kt luar tak dpt laa tgk af. tp mcm laa cina, india sume tgk af ek heheh.