Saturday, March 21, 2009

bersiaran dari mini library

mini library katanye heheh. sebenarnye bleh dipanggil students lounge kot better. so...aku bersiaran dr sini lerrr, kt sekolah.

kt sini takde library besar. yg besar sket kena pegi kt uni punye hq kt kl. dan yg terbesar sekali of koz laa digital library.


utk dptkan idea aku ni kena pegi tpt yg jarang2 duduk mcm kt library ke sekolah ke atau starbucks. kalo kt bilik kt umah tuh - kt situ lah main games, kt situ buat blog, kt situ laa chatting, kt situ laa tgk red tube you tube, kt situ laa tgk movie dan mcm2 lg. harus ada bnyk anasir2 yg ganggu. walaupun anasir tu muncul dr dlm diri aku sendiri.

so since td ada kelas, abis kol 11.30, tp aku tak terus balik. dok sini jap utk settlekan keje sket. pilih tpt yg ada kerusi empuk laa baru best. mcm kt gambo tuh ada kusi biru keje kawin tu tak best oo. idea tak mari kalo dok situ hahah. ohh...aku ni of koz laa dok buat keje sekolah. kalo keje opis tak koser nak buat kt sini plak kan.

dan kalo dah kt tpt lain takkan aku nak main games ke chatting ke semua kan. malu lerr haku. (tp blog sempat lak bukak tuh).

dah..dah aku nak sambung keje.

2 comments:

adibah said...

gigihnyer nok!!! harus dapat 4flet..! mek pun semangat nih...!! tadi ingat nak gi sekolah.. last2 mek melencong ke OU!! hahaha

linn said...

bagus! bagus! tu namanye gigih mengukur OU. sok leh laa mintak keje jadik financial controller kt OU plak uols hikhik.