Monday, March 30, 2009

dgr sini org2 kampung!

hikhikhik...tajuk takleh blah.

korang suka pegi jusco tak? ni utk yg peminat2 jusco ni. aku nak kabo satu benda. ada nampak tak poster "mystery shopper" kt jusco? tgk2 laa kt tpt korang, mesti ada punye.

program ni dah start march rupanye dan end pada disember. so pada sapa2 yg kaki jusco tu cuba laa apply kot2 bleh jadik pembeli misteri diorg ker kan. kira mcm audit laa. diorg nak tau komen pengguna pasal diorg nyer staff.


dan utk yg berjaya bukan pree tau. dpt jusco voucher lagik. so kalo korang berminat gi laa email kt gambo yg aku amik tuh. enlarge laa yea sb aku tak edit pun. nnt diorg akan bg T&C dan application form utk diisi.

aku dah email dah kt diorg dan harap2 dpt lerr kan. aku kan kalo bab2 customer service yg tak memuaskan ni bg ler kt aku. cepat jer aku bg komen.

so..cepat..cepat sebelum kehabisan!

6 comments:

adibah said...

Aku nampak kaki!!! ekekekeke

*larikkkk!!!!!

linn said...

huhhh...mana de kaki. mata uols silap tuh.

ASMT said...

saya pening nih memerah otak nak buat pilihan..nak tembak email kat marinna atau kat sharmila nih?...agak agaknya yang mana satu, pilihan kalbu?

linn said...

iols bg kt dedua sekali tp sharmila yg balas. rasanye marina tu pangkat tinggi sket kot sb dia cuma dpt cc copy jer. cepat anto! kang leh soping abis kt jasko maluri. ehhh...maluri ke???

adibah said...

ehem... ehem..! sekarang dah tukar JuscoAU2 ye..

Ehem.. ehem.. *perati orang tu

linn said...

adibah,
opsssss....AU2 kah. silap tpt plak laaa hikhik.