Tuesday, March 31, 2009

gelinye...

aku pg td dgr radio hot fm diorg diskas pasal kotak rokok yg dok pamer gambar yg gerun.

awal tu aku mcm takde laa nak amik pot sgt sb bapak aku pun bukan smoker, cuma adik jelah yg suka curi2 merokok. tu pun bukan dlm umah.


tp td one of the guys kt opis ni dok tayang kotak rokok dia, baru laa aku tingat pasal ni. tu yg mintak dia tunjukkan kotak rokok.


mmg geli laa kan gambar2 dia. dah tak nampak exclusive dah kotak rokok tu sb ada gambar2 ni. and according to perokok tu dia pun mcm ala2 geli tgk gambar. ada gambar janin tak jadi lg geli katanye. tp aku tgk dok fuh fuh hembus asap rokok. apa kes???

baik pengusaha rokok letak sekali darah dan kotor2 tu kt rokok bg perokok tu terus takmo dah hisap.

baru best!



9 comments:

ASMT said...

masa awal awal kempen berhenti merokok dulu..para ibu and isteri banyak yang terdera tau ..camna nak cite erk?..ntah, tak tahu lah sebab saya baca kat fowarding email je kikikiki

eddie dewanaga said...

huh...

err....

ulps...!

err... eh...!

linn said...

ASMT,
apsal plak diorg terdera sb benti merokok? patut lagi suka laa kan. sila explain dgn detail plis!

linn said...

eddie,
helehhhh...ni mesti perokok tegar nih!

adibah said...
This comment has been removed by the author.
adibah said...

ASMT,

Haippp!!! Behave please!! :-p


Hiks!

ASMT said...

baru nak explain detail tapi biro tatasusila suh behave dah tu hehehe

larikkkkkkkkkkkk......

linn said...

adibah,
behave? huh? tak paham.

linn said...

ASMT,
biro tatanegara plak. fenin...fenin.