Wednesday, March 18, 2009

aktiviti pagi sabtu

mcm best sgt laa aktiviti hari sabtu namanye kan.

hari sabtu adalah hari sekolah. dan since exam pun tinggal beberapa kerat jer, kelas bnyk taka cover, so few lecturer terpaksa buat kelas dlm this month gak.

so kpd memana kengkwn yg ajak aku kuar, ber huha huha and mana yg aku kata nak kuar and all on saturday dlm bln ni....mintak mahap bnyk2 uols. aku adalah budak sekolah yg kena pegi sekolah.

ops...melebih2 dah plak. sabtu lepas spt biasa awal pg aku dah kuar umah. before ke sekolah singgah bentar di mcd drive-thru utk mendptkan makanan yg sihat. kehkehkeh...sihatnyerrr.


aku mcm biasa order sausage mcmuffin with egg ngan coffee.


then baru pi kelas. kelas arini adalah finance dr 9-12.

later pastu kitorg sambung ngan tutorial in finance lg. tutor ni kitorg terpaksa amik from outside sb apa yg dibg kt kelas tu tak cukup. yg plg penting tutor ni ajar camne nak jwb soklan assignment.

tutorial tu pun abis dlm kol 3. pehhh....penuh ngan finance je kepala otak aku ari tuh. balik dr kelas of koz aku kena pegi therapy.

later aku cerita.

4 comments:

suezen said...

pergh......penuh ngan class...isk isk...x best;)

linn said...

hikhikhik...mmg tak best pown. tp terpaksa.... :'(

Anonymous said...

cite lah skit tip tip finance or abt relation of finance and daily life.

linn said...

wahhhh...itu kena tnye cik bibah. dia lg terel bab2 finance nih. nnt iols panggil dia utk beri taklimat ringkas yea. kehkehkeh.