Friday, March 6, 2009

aku adalah tak cukup kakitangan

leh pitam nih!!!!

our hq dok arrange for the staff utk pegi course. mmg elok laa kan antar staff gi kursus ni semua. tp yg tak elok bg aku arini ialah semua bebudak aku yg 3 org tu pegi ke shah alam nun.

sekarang ni tinggal aku dan mek IT je kt opis.

keje yg lain tu bleh laa tunggu depa tp keje angkat tipon tu yg terkejo2 sket. nak kencing pun rasa tak sempat nih.

wahhh...camni ler aku rasa arini. hot receptionist gitu hahaha

takleh nak ngular sgt bloghop arini sb mata asik ke tipon. kalo aku dok dpn tpt receptionist, aku takleh nak wat keje aku kt pc. so terpaksa besokan mata tgk line yg berkelip2.

tp walau apa pun aku sempat gak jenguk2 blog aku nih hikhik. jenguk aja ok!!!


8 comments:

Anonymous said...

slmt berkejaran laa yer..takpelah bkn selalu :P

Anonymous said...

jd ler org yg giler kose kejap eik...kuikuikui....

linn said...

lilylotus,
sb bukan selalu tu yg berkejaran tuh hehe. bleh plak bos hq call tnye apsal u angkat phone? dia yg suh bebudak tu pegi course tak ingat lak.

linn said...

ummifirzanah,
eleh..org bukan ganti branch manager ok apa plak gile kose. ni gile jawatan bnyk2 namanye heheh.

Ungku Nor said...

kat opis akak..nak tenet pun tak bleh wooo!

linn said...

kak ungku,
rilek arr kak, blum sebulan keje. sok2 2,3 bulan mesti carik2 gak kan sumber. hikhik.

Anonymous said...

time camni lah leh tunjuk keterrelan uols...

linn said...

terer mendanye. takde terer pown kalo terkejar2 camtu uols.