Tuesday, March 10, 2009

apakah????

meh laa kita cite pasal tandas awam nak?

sila tgk btol2 gambar kt bawah tuh. tu adalah senario biasa di dlm tandas awam kan. dan kalo yg bentuk gitu tu korang mesti tau tu tandas pempuan jasko.


tandas jasko adalah antara tandas terbersih yg penah aku jumpa selain tandas epot. tp cuba tgk btol2 kt tepi atas tuh. ada tulisan plak antara dinding2 yg besih tuh. nampak tak apa yg ditulis?

meh laa aku zoom in yea. ianye adalah diratedkan sbg 18sx. sapa tak cukup umo ke tak paham ke, sila carik entry lain utk dibaca.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v

nampak?


tulisan di dinding adalah mat a*e*i z*k*r*a, b*t*ng free & no phone sekali gitu.

mungkin awek ni tulis sb dia baru dimainkan oleh mamat tuh. mungkin gak sb dia frust menonggeng kot. kot2 makcik cleaner yg tulis tak tau plak aku. ntah lerr. aku pun no komen lah.

tp jgn mintak aku no penuh yea kang terkujat plak si mat tu dpt call dpd korang.

hikhikhik.

6 comments:

Anonymous said...

kat tandas lelaki lagi lah..rasanya tadek satu pun tandas awam lelaki yang tadek number awek dan gay/guy jual diri sendiri.

selalunya bila gaduh/putus/kena tinggal dgn awek, mula lah conteng number awek kat dinding tandas..kejam depa nih.

saya rasa tu guy yang tulis number dia sendiri, mungkin staf mentenan repair paip etc..wild guess je

suezen said...

ahaks.....mesti minah tuh kecewa tuh...kesian lelaki tuh:P

linn said...

ASMT,
haah kan. gaknye si mat tu adalah seorang bangla atau nepal cleaner yg sedang ger ger. matilaaa sapa yg call tuh hahaha.

linn said...

suezen,
keciwa pun mabe gak. tp tak patut ok tulis2 nama ex kt dinding. awak jgn buat camtu tau heheh.

adibah said...

nok, ko dah sms ke nombor ittew? boleh tanya soklan: "what are you wearing?" hahahahahha


*larikkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!

linn said...

jwpn dr smsnye ialah "wearing this....wearing only this."

This yg dimaksudkan adalah ... tetttttttttttttttttt.

wakakakaka.