Thursday, March 26, 2009

terapi selepas kelas

cerita ari sabtu uols. biasa laa aku kan. lelama baru nak kuar. sbnye utk ari biasa tak bnyk cite nak ditulis sb aku cuma dr umah-opis-umah. boring kan? blame spaQ2 for that. walaupun ramai org tak ske tp sb aku dah start dr awal so takleh tinggal. komited sgt kan aku? mcm terharu plak.

owhh...sabtu aritu pas kelas aku singgah ke plaza pelangi jb. sejak aku berblog ni rasanye pestime aku masuk ke sini. alaa since aku dok kt jb ni pun ni kali ke 2 ke 3 aku pegi sb tak suka sgt tpt tu.


ke sana pun aritu sb ada popular book fair. dia abis smpai 22hb so dah kebetulan lalu tu aku singgah jelah. nak kuar balik drive dr pasir gudang tu mungkin tidak lerr kan.


mcm biasa laa kan harus ramai org kt sana. nak gerak pun susah laa, bwk bakul bakul sangkut, nak gerak plak punggung sangkut. eh...bleh ke punggung sangkut? hahaha. better diorg buat mcm last year kt stadium MBJB lg selesa.


last week aku dah bli 2 bijik buku dan dah setel dibaca. dan kali ni aku beli lg 4 buku cite yg tebal2. gilo dah nih! dkt nak peksa ok. harus buku2 tu disimpan dulu. kalo tak sasau kang aku.


tp aku adalah mcm tak sabar nak baca. dan buku2 tu aku dah simpan dlm boot keta so that aku takleh nak tgk dan curi2 baca.

kesian aku, didera diri sendiri.

6 comments:

eddie dewanaga said...

pelangi tu port gua beb... coffee bean(depan cold storage)

linn said...

laaa ye ke? patut laa nampak mcm lu jer aritu dok lepak sana.

*mcm la kenal kan? hahaha.

Anonymous said...

best gak ronda2 johor kan especially jb. bandaraya tepi laut best

adibah said...

Nok,

Nanti lepas xm leh wat marathon baca buku citer. Sementara waktu ni.. sila baca buku finance dan HR dulu.. :-)

linn said...

ASMT,
kadang2 ok laa. kalo selalu harus laaa busan gak. asik2 tgk laut tu jer kan hikhik.

linn said...

adibah,
tulah pasal. sebulan lg nihhhh!!!