Thursday, March 5, 2009

lunch kt singgah selalu

lepas abis shopping lite2 tu bergegas nak mencari soru.

memula ingatkan takmo ke singgah selalu ke danga bay sb kt situ ada hotfm big jam. knowing org2 johor ni kalo dpt hiburan free akan berbondong2 dtg ke sana. tu yg malas tuh.


tp kitorg mencuba nasib gak. sb kan danga bay ada parking area sendiri dan singgah selalu pun ada gak. dtg2 tgk mmg sgt2 nasib baik sb ada keta keluar. so makan laa kt restoran tu.

menu nasik campur saja uols. lauk dia best2 jer tp service diorg agak cilakak sket. nak kata org ramai takde laa gak kan sb kusi tak penuh pun. tp sib baik laa order nasi campur kalo tak mmg tah tahun berapa laa kitorg dpt makan.


agaknye sb muka kitorg ni tak mcm artis kot sb tu lambat. ada satu meja tu ada artis aku rasa. kejap2 waiter tu dtg, kejap2 dtg lg tgk2 apa yg tak dpt. porahhhhhh.



adibah order air cikong (kata org johor) dan aku order teh o ais. nak dpt air cikong tu makan tahun ok dan air teh o ais aku tu tak dpt lansung smpai ke sudah. ni bukan 1st time aku kena nih. dulu pun pernah camni dan kena komplen beberapa kali baru dpt.

aku ingat nak carik org yg bertanggungjwb ngan restoren ni nak komplen laa. kan?

opsss...emo plak. haaa pas mkn kitorg ke terminal larkin sb bas dibah kol 3. aku tak park pun sb ingatkan bas dah smpai dah. ropenye lambat dlm 20 menit.

dah abis dahhhh.....hikhikhik.

4 comments:

NouroulSuhaimi said...

aku chopppp...
nak siput sedut itu!

linn said...

bleh nok. tinggal kulitnye jer. nak gak ke? hikhikhik.

Anonymous said...

ikan-ikan dlm aquarium kat restoren tu masih ada tak? zaman muda-muda duluk ada gak lepak situ, tapi sib tak baik tak penah jumpa artis lak.

linn said...

ikan tu masih ada. dia suh kim salam ngan ASMT katanye. huahahaa.